مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-21اقتصادي

بیشترین شکایت از کدام صنوف کرمانشاه است؟


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کرمانشاه شکایت از کابینت سازان، تعمیرکاران خودرو و فروشندگان موبایل را بیشترین موارد شکایاتی دانست که به دست این انجمن می رسد.

- وحید درکه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مهمترین موارد شکایات مردم که به دست انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه می رسد، گفت: یکی از پرتکرارترین موارد شکایت مربوط به سازندگان کابینت است که در چند زمینه از آنها شکایت می شود.

وی تقلب در عرضه محصولات را از جمله مهمترین موارد شکایت دانست و عنوان کرد: برخی از سازندگان کابینت از قطعات بی کیفیت و نامرغوب برای تهیه کابینت استفاده می کنند و چون کار آنها تخصصی است و شاید مردم اطلاع دقیقی از نوع و کیفیت مواد اولیه مورد نیاز ساخت کابینت نداشته باشند، آنها نیز پول کابینت گرانقیمت را از مردم گرفته و محصول با قیمت پایین تر به آنها تحویل می دهند که باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ارائه خدمات بی کیفیت از دیگر دلایل شکایت مردم از کابینت سازان است که بعد از مدت کوتاهی استفاده چار آسیب و خرابی می شود.

درکه دومین صنفی که این روزها مصرف کنندگان از آن شکایت دارند را تعمیرکاران خودرو اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به افزایش هزینه قطعات خودرو، در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین شکایت از کدام صنوف کرمانشاه است؟

بیشترین شکایت از کدام صنوف کرمانشاه است؟