مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-21فرهنگي

کتاب «گنجینه های قومس» رونمایی شد


کتاب «گنجینه های قومس، جستاری کوتاه بر فرهنگ و مفاخر استان سمنان» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هم زمان با هفته پژوهش و به همت کتابخانه مرکزی سمنان، از کتاب گنجینه های قومس، جستاری کوتاه بر فرهنگ و مفاخر استان سمنان با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، نویسنده کتاب و جمعی از کارشناسان ستاد اداره کل کتابخانه ها و تعدادی از نویسندگان و علاقه مندان در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان رونمایی شد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از نویسنده کتاب و دست اندرکاران این آیین گفت: با توجه اهمیت مطالعه در جامعه، این اقدام در گسترش فرهنگ کتاب خوانی و معرفی نویسندگان بسیار مؤثر و همکاری همه مسؤولان لازم است تا زمینه اجرای این گونه مراسم های ارزشمند در رسالت کتاب خوانی فراهم شود.

وی ضمن تشکر از خدمات حمیدرضا نظری در اعتلای فرهنگ و ادب استان سمنان گفت: تدوین و تألیف این اثر ارزشمند و رونمایی از آن نشانه علاقه مندی مردم این استان به فرهنگ و مفاخر استان سمنان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزاری این جلسات را در جهت تکریم و بزرگداشت اهالی قلم و فرهیخته استان بسیار بااهمیت دانست و گفت: این نویسنده و مدرس دانشگاه با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «گنجینه های قومس» رونمایی شد

کتاب «گنجینه های قومس» رونمایی شد