مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-21اقتصادي

استیضاح خاندوزی کلید خورد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، - نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از کلید خوردن طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در 8 محور در سامانه بارگذاری شده است، افزود: طرح استیضاح جهت رسیدگی و طی روند قانونی هفته آینده تقدیم هیئت رییسه مجلس خواهد شد.

نماینده اراک در مجلس درباره محور های استیضاح وزیر اقتصاد، اظهار کرد: افزایش قیمت ارز و طلا و نوسانات در این بازار ها، وضعیت تورم و همچنین وضعیت بازار بورس و همچنین عدم تحقق وعده های وزیر از جمله محور های این طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نمایندگان مجلس حق دارند کلیه اقدامات و عملکرد های قوه مجریه را زیر نظر بگیرند و از راه طرح سؤال، استیضاح و ایجاد کمیته های تحقیق و تفحص یا نهاد های نظارتی، چون دیوان محاسبات این قوه را کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح خاندوزی کلید خورد

استیضاح خاندوزی کلید خورد