مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-21سياسي

برنامه واکسیناسیون دام در خراسان جنوبی/چهار نوبت واکسینه دام ها


سرپرست دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی یک میلیون و 700 هزار رأس دام وجود دارد، گفت: هر دام چهار نوبت در سال واکسینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی بخشی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان دامپزشکی سه وظیفه کاهش بیماری های دامی، کنترل و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی است.

سرپرست دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در همه کشتارگاه های خراسان جنوبی نظارت های شرعی و بهداشتی صورت می گیرد، گفت: نهایت تلاش ما بر این است که غذایی پاک، طاهر و … بر سفره مردم گذاشته شود.

بخشی بیان کرد: در خراسان جنوبی یک میلیون و 700 هزار رأس دام وجود دارد وی با اشاره به اینکه در سال باید به هر دام چهار نوبت واکسن بزنیم، گفت: همکاران ما این برنامه واکسیناسیون را با سختی و با گذر از مناطق صعب العبور روستایی و کوهستانی انجام می دهند.

سرپرست دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: این برنامه واکسیناسیون چه برای دام در گله و در روستا و چه برای دام در دامداری های صنعتی صورت می گیرد.

بخشی با اشاره به اینکه دامپزشکی خراسان جنوبی تنها 163 نفر پرسنل دارد، یادآور شد: 70 نفر از همکاران ما برای انجام وظیفه واکسیناسیون دام و پیشگیری از بیماری ها گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه واکسیناسیون دام در خراسان جنوبی/چهار نوبت واکسینه دام ها

برنامه واکسیناسیون دام در خراسان جنوبی/چهار نوبت واکسینه دام ها