مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-21دانش

تحصیل بیش از 3500 دانشجوی بین الملل در دانشگاه قم


رییس دانشگاه قم با اشاره به ظرفیت بسیار بالای استان قم در جذب دانشجویان بین الملل از تحصیل بیش از 3500 دانشجوی خارجی در دانشگاه قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین شریفی رییس دانشگاه قم در نشست هم اندیشی بین الملل دانشگاه قم با حضور مدیر گروه همکاری های بین المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابراز امیدواری کرد این سفر سرآغاز همکاری های دو جانبه باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3500 دانشجویی اتباع در استان قم مشغول به تحصیل هستند گفت: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی برای جذب دانشجویان خارجی در استان ایجاد شده است و در دانشگاه قم نیز ظرفیت بالقوه و بالفعل برای جذب دانشجویان خارجی وجود دارد.

رییس دانشگاه قم تصریح کرد: در حوزه ارتباط با کشورهای اسلامی هیچ دانشگاهی مثل دانشگاه قم ظرفیت ندارد زیرا دانشگاه قم متصل به حوزه علمیه است و حدود 70 عضو هیئت دانشگاه قم دارای مدارک عالی از سطوح حوزه و دانشگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران کانون جبهه مقاومت است اضافه کرد: وظیفه ایران حمایت علمی و فرهنگی از جبهه مقاومت است و قم نیز مرکز این وظیفه مهم در کشور است.

شریفی گفت: انتظار ما از حوزه بین الملل وزارت علوم تحقیقات و فناوری تسهیل روند جذب دانشجویان خارجی، حمایت از فرصت های مطالعاتی و حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 3500 دانشجوی بین الملل در دانشگاه قم

تحصیل بیش از 3500 دانشجوی بین الملل در دانشگاه قم