مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-21سياسي

شهید حسین احمدی قلعه بالا: ای جوانان فریب گروهک های منافقین را نخورید


شهید حسین احمدی قلعه بالا در وصیت نامه اش نوشت: ای جوان هایی که شما می بایست از این انقلاب حفظ حراست نمایید فریب این گروهک ها منافق را نخورید که شما را در جهل و نادانی نگاه می دارند.

- شهید حسین احمدی قلعه بالا: ای جوانان فریب گروهک های منافقین را نخورید ایسنا/قم شهید حسین احمدی قلعه بالا در وصیت نامه اش نوشت: ای جوان هایی که شما می بایست از این انقلاب حفظ حراست نمایید فریب این گروهک ها منافق را نخورید که شما را در جهل و نادانی نگاه می دارند.

حسین احمدی قلعه بالا در اولین روز از خرداد 1341 در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در سن هشت ماهگی به همراه خانواده خود به شهر قم آمد و در سن هشت سالگی نصف روز را به دبستان می رفت و نصف روز را کار می کرد تا بتواند خرج تحصیل خود را در بیاورد.

سرانجام شهید حسین احمدی قلعه بالا در 26 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 در فاو به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) آرام گرفت.

شهید حسین احمدی قلعه بالا در وصیت نامه اش نوشت: ان الله اشترو من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون خداوند جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده آن ها که در راه خدا جهاد می کنند که دشمنان دین را بکشند یا خود کشته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حسین احمدی قلعه بالا: ای جوانان فریب گروهک های منافقین را نخورید

شهید حسین احمدی قلعه بالا: ای جوانان فریب گروهک های منافقین را نخورید