مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-21سياسي

دادمان درگذشت راوی «کوچه نقاش ها» را تسلیت گفت


رییس حوزه هنری در پیامی درگذشت سیدابوالفضل کاظمی، راوی کتاب «کوچه نقاش ها» و فرمانده گردان میثم لشگر 27 محمد رسول الله را تسلیت گفت.

- رییس حوزه هنری در پیامی درگذشت سیدابوالفضل کاظمی، راوی کتاب کوچه نقاش ها و فرمانده گردان میثم لشگر 27 محمد رسول الله را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری در پیامی درگذشت سیدابوالفضل کاظمی، راوی کتاب کوچه نقاش ها و فرمانده گردان میثم لشگر 27 محمد رسول الله را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: بسم ربّ الشهدا و الصدیقین سرباز رشید وطن، مجاهد دلاور، سیدابوالفضل کاظمی یکی از فرماندهان قدَر و غریب دفاع مقدس، به یاران شهیدش پیوست.

شهادت این آزادمرد را محضر خانواده فداکار ایشان، هم رزمان، دوستان و اهالی کوچه نقاش ها و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ایشان از جمله مجاهدان مظلوم در جریان جنایات فاجعه آمیز گروهک ها بود که با شجاعت و اعتقاد مثال زدنی در مسیر انقلاب اسلامی ثابت قدم ماند؛ با دستمال سرخ ها شجاعانه در کردستان جنگید، داوطلبانه به جبهه های جنوب رفت و در چندین عملیات به صورت نیروی آزاد شرکت کرد؛ در عملیات های بزرگ از جمله کربلای 5 و 8 فرمانده گردان عملیاتی میثم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادمان درگذشت راوی «کوچه نقاش ها» را تسلیت گفت

دادمان درگذشت راوی «کوچه نقاش ها» را تسلیت گفت