مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-21پزشكي

طب سنتی ایرانی از نقاط قوت بخش درمان در شرایط تحریم است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه طب سنتی ایرانی در شرایط تحریمی نقطه قوت است، گفت: از ایجاد تعاونی های سلامت محور دارای مجوزهای قانونی که در حوزه طب سنتی ایرانی فعالیت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد ویس کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در بازدید از درمانگاه شبانه روزی اسراء، اظهار کرد: به منظور تقویت و حمایت از طب سنتی از تشکیل تعاونی های طب سنتی ایرانی حمایت می کنیم.

وی گفت: در شرایط تحریمی که بسیاری از کشورها دارو را در اختیار ایران، حتی بیماران صعب العلاج  و کودکان پروانه ای قرار نمی دهند، توجه به طب سنتی ایرانی الزام دارد.

  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طب سنتی در بسیاری از حوزه ها موفق عمل کرده است، بیان کرد: موفقیت طب سنتی ایرانی در درمان ناباروری زوجین، جلوگیری از سقط جنین، درمان بسیاری از بیماری های دیابتی، داخلی، گوارشی و .

بویژه درمان کرونا با هزینه مناسب باعث شده است ضریب نفوذ طب سنتی در کشور افزایش پیدا کند.

  ویس کرمی تصریح کرد: توجه به طب سنتی ایرانی هم می تواند به درمان بیماران کمک کند و هم منجر به تولید داروهای ارگانیک، ایجاد اشتغال، جذب گردشگر سلامت و جلوگیری از خروج ارز از کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب سنتی ایرانی از نقاط قوت بخش درمان در شرایط تحریم است

طب سنتی ایرانی از نقاط قوت بخش درمان در شرایط تحریم است