مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-21اجتماعي

مراکز نگهداری کودکان یتیم و بدسرپرست در خوزستان باید افزایش یابد


معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان با بیان اینکه تعداد کودکان بد سرپرست و بی پرستی که در مراکز نگهداری این کودکان نگهداری می شوند رو به افزایش است، - گفت: با توجه به روند رو به افزایش تعداد این کودکان، باید تعداد مراکز نگهداری نیز افزایش یابد.

محمدرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نگهداری کودکان بی سرپرست و بدون سرپرست در مراکز بهزیستی اظهار کرد: 13 مرکز نگهداری کودکان یتیم و بد سرپرست در خوزستان در حال فعالیت هستند که هفت مرکز از این تعداد در اهواز قرار دارند.

وی افزود: یکی از این مراکز شیرخوارگاه است؛ کودکان شیرخوار تا سه سالگی در مرکز شیرخوارگاهی نگهداری می شوند و پس از آن، کودکان از سن شش سالگی به بالا تفکیک جنسیتی می شوند و دختران و پسران در مراکز جدا نگهداری خواهند شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان با اشاره به ارائه خدمات کامل به این کودکان، گفت: کودکان شیرخوار تا 18 سالگی در این مراکز نگهداری می شوند و پس از آن هزینه ترخیص، تسهیلات اشتغال زایی و هزینه تحصیلی برای آن ها پرداخت می شود.

عباسی بیان کرد: در حال حاضر حدود 280 کودک در این مراکز در استان خوزستان در حال نگهداری هستند و 472 کودک نیز از مراکز ترخیص شده و به قیم خود تحویل داده شده اند و بابت نگهداری هر کودک، ماهانه یک میلیون و 700 هزار تومان مستمری پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نگهداری کودکان یتیم و بدسرپرست در خوزستان باید افزایش یابد

مراکز نگهداری کودکان یتیم و بدسرپرست در خوزستان باید افزایش یابد