مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-21پزشكي

تولد 11 نوزاد سالم از والدین مبتلا به اچ. آی. وی در شهرستان همدان


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: در نتیجه تلاش های شبانه روزی کارکنان مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهدای شهرستان همدان 11 نوزاد سالم از والدین مبتلا به اچ آی وی متولد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رستمی کیا با اعلام این خبر اظهار کرد: علاوه بر نوزادان سالم متولد شده در شهرستان همدان، سه نوزاد در شهرستان ملایر، دو نوزاد در شهرستان اسدآباد، یک نوزاد در شهرستان بهار، یک نوزاد در شهرستان کبودراهنگ و شش نوزاد در شهرستان نهاوند با نظارت مرکز مشاوره شهرستان همدان و همکاری کارشناسان در شهرستان های مربوطه از ابتدای سال 93 تاکنون متولد شده اند.

وی ادامه داد: بیماریابی، مراقبت و درمان مؤثر بیماران و مبتلایان ایدز به طوری که بیماری به دیگران قابل انتقال نباشد از اهداف مهم برنامه کشوری پیشگیری و کنترل اچ آی است وی است و دانشگاه علوم پزشکی همدان هم همانند سایر دانشگاه های کشور بر اساس محورهای ذکر شده اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در هر شهرستان حداقل یک پایگاه مشاوره بیماری های رفتاری داریم که خدمات مراقبت و درمان ارائه می کند عنوان کرد: 3 مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در همدان، ملایر و نهاوند راه اندازی شده که خدمات آموزشی، مشاوره روانشناختی، تشخیص، مراقبت و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 11 نوزاد سالم از والدین مبتلا به اچ. آی. وی در شهرستان همدان

تولد 11 نوزاد سالم از والدین مبتلا به اچ. آی. وی در شهرستان همدان