مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-21اقتصادي

پرداخت25میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج مرکزی


سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در مرحله نخست اعطای تسهیلات کمک هزینه درمانی، 25 میلیارد ریال به مددجویان استان پرداخت شد.

- علیرضا شهرجردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در مرحله نخست اعطای تسهیلات درمانی، 100 مددجو در استان مرکزی از تسهیلات کمک هزینه درمانی جمعیت هلال احمر استان با مبلغ 25 میلیارد ریال بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه پرداخت شده است، افزود: سقف این تسهیلات 500 میلیون ریال است که با توجه به ارائه مدارک پزشکی نظیر پیش فاکتور یا فاکتور دارو و یا صورتحساب بیمارستان از سوی متقاضی به همراه خلاصه پرونده و بررسی در کمیته مربوطه، مبلغ وام برای این عزیزان تعیین شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار این کمک هزینه ها از سوی جمعیت هلال احمر مرکز به استان ها تخصیص یافته پس از بررسی پرونده ها و ارسال به بانک عامل این وام ها به بیماران کم بضاعت و دارای شرایط خاص اعطا می شود.

شهرجردی جذب کمک ها و مشارکت های مردمی از یک سو و ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان را از مأموریت های جمعیت هلال احمر در سازمان داوطلبان عنوان کرد.

وی از خیرین نیک اندیش دعوت کرد تا برای تسکین آلام افراد دردمند و نیازمند کمک های خود را تحت عنوان نذر سلامت برای حمایت از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت25میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج مرکزی

پرداخت25میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج مرکزی