مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-21ورزشي

دختران شکست ناپذیر همچنان در صدر


تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار هفته پنجم حریف خراسانی را دست خالی از دیار نقش جهان بازگرداند و قاطعانه یازدهمین پیروزی سه بر صفر خود را کسب کرد.

- تیم والیبال سپاهان و سورن پیشگام خراسان رضوی در چارچوب نخستین دیدار هفته پنجم در ورزشگاه 25 آبان از ساعت 13 به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه 3 بر صفر به سود طلایی پوشان صدرنشین پایان یافت تا دختران سپاهان همچنان بدون رقیب بمانند.

طلایی ها این بازی را با ترکیب رویا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، هستی نصر اصفهانی، مهدیه رحیمی زارع، سوگند حق پرست، بهار بهرامی نیا آغاز کردند.

با اینکه حریف تلاش زیادی برای تعقیب و پیش افتادن از دختران سپاهان داشت، اما بلندقامتان اصفهان از امتیاز 10 روند فاصله گیری را شروع کرده و با توپ گیری بهتر 25 بر 16 دست نخست را به نام خود ثبت کردند.

انگیزه مهمان خراسانی در ست دوم بیشتر از قبل شد و نسبتا هم گام با سپاهانی ها پیش رفتند، اما باز هم موتور امتیازگیری دختران بلندقامت سپاهان اجازه هنرنمایی به حریف نداده و ست دوم را نیز با نتیجه 25 بر 20 به نام خود زدند.

ست سوم را سورن تلاش کرد با تکیه بر شور و انگیزه بیشتر نیمکتش بازی را به سود خود برگرداند، اما بهار بهرامی نیا با پاس های بی نقص، سرویس های هدفمند پریسا رحمتی، دفاع های مستحکم کاپیتان رویا شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران شکست ناپذیر همچنان در صدر

دختران شکست ناپذیر همچنان در صدر