مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-21اجتماعي

واکنش محیط زیست تهران به افزایش دی اکسید گوگرد


معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به راهکارهای کاهش آلودگی هوای تهران درباره انتشار آلاینده دی اکسیدگوگرد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بیش از دو هفته است که نفس های تهران با هوای آلوده به شماره افتاده است، به طوری که میانگین کیفیت هوا 24 آذرماه به عدد 172 یعنی وضعیت ناسالم برای تمام گروه ها رسید.

آلاینده شاخص هوای این روزهای تهران ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون بوده است البته شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش ساعتی غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد در برخی ایستگاه ها نیز خبر داده است.

زهره عبادتی در پاسخ به سوال که آیا انتشار آلاینده دی اکسیدگوگرد نشانه مازوت سوزی است، اظهارکرد: ما در تهران مازوت سوزی نداریم.

به عبارتی هیچ کدام از نیروگاه های ما از سوخت مازوت استفاده نمی کنند؛ به طوری که حتی قابلیت استفاده از سوخت مازوت را نیز ندارند.

تنها نیروگاه بعثت این قابلیت را داراست که مخازن مازوت آن نیز از سال 98 تاکنون پلمب بوده است بنابراین درست نیست که مدعی شویم در نیروگاه ها یا صنایع بزرگ مقیاس مانند واحدهای سیمان تهران مازوت سوزانده می شود چراکه هیچ کدام براساس بررسی های ما از مازوت استفاده نمی کنند و خوشبختانه سوخت گاز آن ها تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محیط زیست تهران به افزایش دی اکسید گوگرد

واکنش محیط زیست تهران به افزایش دی اکسید گوگرد