مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-21حوادث

نقص فنی هواپیماها عمده علت تاخیر پروازها در فرودگاه ارومیه


مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی علت تاخیرهای مکرر پروازها از فرودگاه ارومیه را نقص فنی هواپیما و شرکتهای هواپیمایی عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی علت تاخیرهای مکرر پروازها از فرودگاه ارومیه را نقص فنی هواپیما و شرکتهای هواپیمایی عنوان کرد.

محمدعلی قراملکی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تاخیر و کنسلی پروازها ناشی از کوتاهی در انجام وظایف فرودگاه نیست و به فرودگاه ارتباطی ندارد، افزود: عمده علت تاخیر در پروازها یا کنسلی ناشی از نقص فنی هواپیما و شرکتهای هواپیمایی است و هر تاخیر پرواز از مبدا طبیعتا تاخیر فرود در فرودگاه مقصد و تاخیر در بارگیری و پرواز بعدی را بدنبال دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه عمر ناوگان هواپیمایی کشور بالاست و بروز نقص فنی در برخی هواپیماها مانع از پرواز به موقع شده و تا زمانیکه هواپیما تاییدیه عملیاتی بودن را دریافت نکند، اجازه پرواز ندارد.

قراملکی اظهار کرد: اگر چه تاخیر و کنسلی پروازها قابل توجیه نیست و مسافرین حق دارند در زمان مقرر پروازشان انجام شود اما این تاخیری ها تنها مختص پروازهای فرودگاه ارومیه نیست و براساس آمار شرکت فرودگاهها در کل کشور پروازهای تاخیری و کنسلی متاسفانه درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی هواپیماها عمده علت تاخیر پروازها در فرودگاه ارومیه

نقص فنی هواپیماها عمده علت تاخیر پروازها در فرودگاه ارومیه