مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-20سياسي

مراسم استقبال از شهید گمنام در آبدان برگزار شد


مراسم استقبال از شهید گمنام در آبدان با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه آبدان عصر سه شنبه در حاشیه مراسم استقبال از شهید گمنام در آبدان اظهار داشت: شهدای گمنام به موقع آمدند و این شهدا برای ما پیام دارند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا افزود: شهدا در وصیت نامه خود تاکید بسیار زیادی را برای دفاع از ولایت و حاکمیت اسلامی و حجاب داشتند و این موضوعات از توصیه های مشترک تمام وصیت نامه شهدا است.

کارگر افزود: عده ای ولایت و همچنین حجاب را مورد هدف قرار داده اند و این شهدا آمدند تا بار دیگر فریاد لبیک یا خامنه ای سر دهند.

امام جمعه آبدان یادآور شد: دشمنان نمی توانند این شهدا را از دانش آموزان جدا کنند و دشمنان نمی توانند با عریان کردن خود در دل کشورهای دیگر کشور ایران اسلامی را به چالش بکشید اما ما با شهدا هستیم.

کارگر با تاکید بر اینکه راه شهدا خاموش شدنی نیست گفت: خانواده ها، ایثارگران، جانبازان و جوانانی که امروز سینه های خود را سپر کردید تا از کیان انقلاب و اسلام دفاع کنید این مرزها به دستان این شهدا در عالم برافراشته شده است.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: تا آخرین قطره خون از این نظام و انقلاب و ولایت دفاع خواهیم کرد و امروزه همه مردم ما مدافعان این انقلاب و همچنین مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از شهید گمنام در آبدان برگزار شد

مراسم استقبال از شهید گمنام در آبدان برگزار شد