مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-20سياسي

آذربایجان غربی سومین استان امن کشور است


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی، آذربایجان غربی سومین استان امن ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در آیین معارفه نخستین فرمانده انتظامی شهرستان چایپاره افزود: آرامش جامعه وظیفه نیروهای امنیتی و انتظامی است و همکاران ما شبانه روزی در تلاش هستند تا جامعه با امنیت صد در صد داشته باشیم.

وی ادامه داد: امنیت استان آذربایجان غربی با توجه به اینکه با سه کشور خارجی هم مرز است ولی خوشبختانه از لحاظ امنیت در رتبه 3 کشوری را دارد.

جهانبخش افزود: نیازهای امنیتی در جامعه از نیازهای دیگر پررنگ تر است و در جامعه که خدای ناکرده مشکلات مالی، اقتصادی قابل جبران است ولی در جامعه بدون امنیت اقتصاد نمی تواند توسعه یابد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد ناامنی در جامعه می خواهند اقتصاد را هدف قرار دهند.

جهان بخش گفت: دشمنان و سلطه گران غرب، بی رحم ترین سلطه گران حال حاضر دنیا هستند و اگر امروز شاهد جنگ در روسیه و اکراین هستیم، آمریکا از این فرصت استفاده می کند و بهره برداری اقتصادی می کند و مواد غذایی و انرژی را چندین برابر به اروپا می فروشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی سومین استان امن کشور است

آذربایجان غربی سومین استان امن کشور است