مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-20اقتصادي

اشتغال بیش از 8 هزار مددجو در اردبیل هدف گذاری شده است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اشتغال بیش از 8 هزار و 600 نفر از مددجویان کمیته امداد امسال در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

- نیر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اشتغال بیش از 8 هزار و 600 نفر از مددجویان کمیته امداد امسال در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد شامگاه سه شنبه در نشست با فرماندار نیر اظهار کرد: امسال برای 8 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد می شود که برای ایجاد این فرصت شغلی 430 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

وی با اشاره به احداث مسکن مددجویی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خاطرنشان کرد: 381 واحد مسکن مددجویی طی تفاهم نامه مابین بنیاد مسکن و بنیاد علوی احداث می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد تاکنون 375 واحد در حال اجراست.

حسین نژاد به سهمیه 900 واحدی مسکن مددجویان طی تفاهم نامه سپاه و بنیاد مسکن اظهار کرد و گفت: احداث مسکن روستایی برای خانوارهای تحت پوشش در روستاها در دستور کار است.

همچنین در این نشست فرماندار نیر با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته اظهار کرد: در شهرستان نیر 75 درصد تعهد اشتغال محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 8 هزار مددجو در اردبیل هدف گذاری شده است

اشتغال بیش از 8 هزار مددجو در اردبیل هدف گذاری شده است