مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:202022-12-20سياسي

امید باید در سطح جامعه تقویت شود


باید شرایط امید در جامعه را تقویت کنیم در این صورت می توانیم به حل تمامی مشکلات، معضلات و مسائل فرهنگی بویژه در فضای مجازی جامعه امیدوار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین ابراهیمی بعد ازظهر سه شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل سالن جلسات فرمانداری زرندیه برگزار شد، گفت: دنیای امروز گرفتار یک استعمار جدید شده که از آن به عنوان استعمار دیجیتال نام می برند.

امام جمعه زرندیه افزود: استعمارگرانی که روزی منابع و ذخایر مادی کشورهای جهان سوم را به استعمار می بردند، هم اکنون قصد چپاول میراث فرهنگی و معنوی ملت ها را دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه تصریح کرد: باید شرایط امید را تقویت کنیم در این صورت می توانیم به حل تمامی مشکلات، معضلات و مسائل فرهنگی بویژه در فضای مجازی جامعه امیدوار باشیم.

احمد جوانمرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در ابتدای این جلسه ضمن تشریح دستور جلسه بر اهمیت موضوع بویژه در زمان حال تاکید کرد.

جوانمرد تصریح کرد: استفاده از کارشناسان بصیرت رسانه ای، گفتمان سازی در مدارس، دانشگاه ها و مساجد، راه اندازی تیم ساخت محتوا در فضای مجازی، تبلیغات محیطی و فضاسازی از جمله موارد ذکر شده عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید باید در سطح جامعه تقویت شود

امید باید در سطح جامعه تقویت شود