مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-20اقتصادي

شناسایی 129 پروژه در استان قزوین برای سرمایه گذاری


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: 129 پروژه در استان قزوین با ارزش 78 هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در استان قزوین احصاء شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر خلیلی خواه بعد از ظهر سه شنبه در نشست تخصصی قزوین؛ قطب تولید، تجارت و ترانزیت اظهار کرد: با راه اندازی هاب لجستیک در قزوین دسترسی به هفت استان در کمتر از 2 ساعت محقق خواهد شد و باید بتوانیم با هنرمندی سرمایه گذاران را برای حضور در این دهکده جذب کنیم.

وی با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارایی به دنبال هدایت و جذب سرمایه گذاری خارجی به استان قزوین است، افزود: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان قزوین برای جذب سرمایه گذاری داخلی نیز در دستور کار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اضافه کرد: بازاریابی و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در دستور کار است و باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه بازاریابی سرمایه گذاری بسیار مورد توجه است، تصریح کرد: توجه و تمرکز بر روی پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در اسناد بالادستی استان به آن توجه و تاکید شده در دستور کار است.

خلیلی خواه عنوان کرد: موقعیت استراتژیک استان قزوین این استان را می تواند به پشتوانه سرریز استان های پرجمعیت همجوار و شاهراه دسترسی به بسیاری از استان های کشورتبدیل کند وی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 129 پروژه در استان قزوین برای سرمایه گذاری

شناسایی 129 پروژه در استان قزوین برای سرمایه گذاری