مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-20سياسي

3 مجتمع فرهنگی در دشتستان با وجود گذشت سال ها نیمه کاره مانده است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث مجتمع فرهنگی در دشتستان با وجود گذشت سال ها نیمه کاره مانده است که باید برای تکمیل آن تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم و در این راستا سوال از رییس جمهور و وزرا و همچنین تذکر از ابزار نمایندگان است.

وی بهبود زیرساخت های فرهنگی در شهرستان دشتستان را یک نیاز و ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا در مورد عدم ساخت مجتمع های فرهنگی در شهرهای آبپخش، سعدآباد و شبانکاره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح سوال کردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با گذشت بیش از سه دهه از آغاز ساخت سه مجموعه فرهنگی دشتستان، هنوز این پروژه ها اتمام و افتتاح نشده است.

وی همچنین در مورد سوال از وزیر راه و شهرسازی نیز بیان کرد: توقف پروژه تعریض و بهسازی راه وحدتیه - سعدآباد پذیرفتنی نیست و در این زمینه سوالی را در مجلس از وزیر مربوطه طرح کردیم.

رضایی ادامه داد: پس از پیگیری های فراوان ابتدای امسال پروژه تعریض راه سعدآباد وحدتیه آغاز شد اما به علت ضعف پیمانکار متوقف شده و این باعث گلایه و اعتراض مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجتمع فرهنگی در دشتستان با وجود گذشت سال ها نیمه کاره مانده است

3 مجتمع فرهنگی در دشتستان با وجود گذشت سال ها نیمه کاره مانده است