مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-20اقتصادي

افزایش مصرف گاز در گیلان/ اعمال محدودیت برای پرمصرف ها


مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افزایش مصرف گاز در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به کاهش دما و افزایش سرما، ناچارا برای پرمصرف ها محدودیت اعمال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن همایش های شرکت گاز استان با بیان اینکه میزان تولید و مصرف گاز در گیلان هم تراز نیست، اظهار کرد: خوشبختانه بیش از 96 درصد خانوارهای گیلانی از گاز طبیعی برخوردارند و امیدواریم این سطح برخورداری تا سال آینده به بالای 97 درصد در استان برسد.

وی با اشاره به مصرف بالای گاز در بخش خانگی استان افزود: مصرف گاز در بخش خانگی استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 9 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ساختمان های استان اتلاف انرژی بسیاری دارند، گفت: قیمت پایین انرژی و قیمت بالای مصالح باعث شد که به سمت اصلاح الگوی ساخت ساختمان نرویم.

جمال نیکویی از احتمال تشدید محدودیت های در تعرفه گاز با توجه به افزایش سرما خبر داد و افزود: دمای هوا در دی ماه سردتر می شود و ناچاریم محدودیت مصرف گاز را در بخش های پرمصرف اعمال کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر مشترکی نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش مصرف گاز داشته باشد، سه درصد تخفیف در قبوض گاز آن ها اعمال می شود، بیان کرد: 64 درصد مشترکان خانگی، 35


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف گاز در گیلان/ اعمال محدودیت برای پرمصرف ها

افزایش مصرف گاز در گیلان/ اعمال محدودیت برای پرمصرف ها