مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-20اقتصادي

مشکل اشتغال در دماوند وجود ندارد


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه در این شهرستان مشکل اشتغال وجود ندارد گفت: دماوند جز شهرستان های برتر اشتغال زایی در استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در نشست مشترک مدیران کل اقتصادی استان با فعالان اقتصادی شهرستان دماوند اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را از وظایف اصلی خود می داند.

طاهرخانی با اشاره به سیاست های دولت مردمی سیزدهم در جهت حمایت هرچه بیشتر از تولید گفت: مهمترین رسالت مدیران، حمایت از تولید، سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی تولید است، چرا که دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای رفع مشکل تولید و حمایت از صنایع دریغ نکرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت، حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را از وظایف اصلی خود می داند اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب جهت تولید، کسب و کار، رفع موانع موجود، تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان می باشد و با توجه به پیگیری های صورت گرفته دریک سال اخیر بخش قابل توجهی از مشکلات بر زمین مانده تولید کنندگان در شهرستان برطرف شده است.

فرماندار دماوند افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده در طول یکسال گذشته در راستای رفع موانع تولید، شهرستان دماوند جز شهرستان های برتر در زمینه اشتغالزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اشتغال در دماوند وجود ندارد

مشکل اشتغال در دماوند وجود ندارد