مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-20حوادث

سرقت مسلحانه و خشن در خراسان جنوبی وجود ندارد


 رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه از نظر وقوع سرقت خراسان جنوبی رتبه 14 کشور را دارد، گفت: اکثر سرقت ها در استان، از نوع خرد بوده و خوشبختانه سرقت های مسلحانه و خشن نداریم.

- کاظم صادقی، امروز سه شنبه 29 آذر در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهار کرد: به طور متوسط در هر روز در خراسان جنوبی 25 فقره سرقت داریم و همچنین در هر روز بیش از 17 فقره سرقت نیز کشف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه حدود 63 درصد سرقت های در خراسان جنوبی در شهر بیرجند، 10 درصد در شهر طبس و هفت درصد سرقت ها نیز در شهرستان قاین رخ می دهد، افزود: فقر و بیکاری، اعتیاد، سهل انگاری مردم در حفظ اموال و پایین بودن هزینه ارتکاب جرم از مهم ترین علل افزایش سرقت است.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا 27 آذرماه تعداد شش هزار و 794 وقوع سرقت در خراسان جنوبی داشته ایم، تصریح کرد: در مقابل این آمار چهار هزار و 652 مورد کشف سرقت داشتیم که نشان از کشف 68.

5 درصد سرقت ها در سطح خراسان جنوبی دارد.

صادقی با بیان اینکه در مورد رشد سرقت ها در خراسان جنوبی تا 27 آذر، آمار 5.

7 درصدی را داریم که این رقم در هشت ماهه هفت درصد بوده است، اظهار کرد: در آذرماه سال جاری شاهد کاهش وقوع سرقت در خراسان جنوبی بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت مسلحانه و خشن در خراسان جنوبی وجود ندارد

سرقت مسلحانه و خشن در خراسان جنوبی وجود ندارد