مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-20اجتماعي

تشکیل 300 پرونده برای متخلفان کشتار غیرمجاز دام در خوزستان


ما به صورت روزانه و هفتگی در حال رصد و نظارت این افراد هستیم به طوری که در 8 ماهه سال جاری 300 مورد پرونده متخلفین بهداشتی در حوزه کشتار غیر مجاز دام تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی خوزستان در خصوص اقدامات دامپزشکی در زمینه ناهنجار اجتماعی بهداشتی کشتار غیر مجاز دام در سطح معابر و جاده های استان اظهار کرد: جمع آوری پدیده کشتار غیر مجاز در سطح معابر مستلزم همکاری تمام دستگاه های مرتبط در این حوزه است.

وی با بیان اینکه اعلام گزارش در خصوص کشتار غیرمجاز به مرجع قضایی از اختیارات دامپزشکی است، افزود: ما به صورت روزانه و هفتگی در حال رصد و نظارت این افراد هستیم به طوری که در هشت ماهه سال جاری 300 مورد پرونده متخلفین بهداشتی در حوزه کشتار غیر مجاز دام تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به احکام صادره در این خصوص گفت: دامپزشکی استان به تنهایی قادر به انجام جمع آوری این معضل نیست لذا همکاری سایر دستگاه های مرتبط لازم است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و به تبع آن مرکز بهداشت استان در این امر مهم همسو با ما در حال همکاری هستند، به طوری که برخی پرونده های قضایی تشکیل شده با همکاری و همراهی این عزیزان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 300 پرونده برای متخلفان کشتار غیرمجاز دام در خوزستان

تشکیل 300 پرونده برای متخلفان کشتار غیرمجاز دام در خوزستان