مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-20سياسي

تفرقه افکنی مهم ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران است


امام جمعه اهر، تفرقه و اختلاف افکنی را مهم ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان جهان عامل موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان است و باید همه مسلمانان با همبستگی و وحدت کلمه در مقابل زورگویی های استکبار ایستادگی کنند.

- حجت الاسلام جواد حاجی زاده، سه شنبه، 29 آذرماه، در مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در اهر، بحث وحدت را در طول تاریخ اسلام و کتاب آسمانی بسیار مهم ذکر کرد و افزود: دشمنان با تفرقه افکنی در مسائل مختلف از جمله قومیت گرایی، زبان و … سعی در اختلاف افکنی و براندازی نظام دارند که باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله مفتح، بیان کرد: ایشان یکی از تأثیرگذارترین مبارزان در پیروزی انقلاب اسلامی و جزو پیشگامان شکل گیری وحدت بین حوزه و دانشگاه هستند که در حافظه تاریخی ایران اسلامی ماندگار و به نیکی یاد می شود.

امام جمعه اهر با اشاره به وجود اسلام های متعدد غربی، آمریکایی، انگلیسی، افراطی و داعشی در جهان گفت: اسلام ایرانی از اسلام های ناب محمدی است که در هیچ اسلامی مانند اسلام ایرانی به وحدت توجه ویژه نشده است.

وی همچنین نگاه اسلام اهل بیتی و ایرانی به مسائل جوانان و زنان جامعه را بسیار فراتر از اسلام های دیگر دنیا بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه افکنی مهم ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران است

تفرقه افکنی مهم ترین ابزار دشمنان علیه ملت ایران است