مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-20اقتصادي

ورود شهرداری تبریز به حوزه مدیریت مصرف بهینه انرژی


شهردار تبریز با درخواست از شهروندان برای مدیریت مصرف انرژی در حوزه گاز و برق گفت: با توجه به پیک مصرف برق و گاز در فصل زمستان، شهروندان می توانند در مدیریت صحیح انرژی نقش ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار با بیان این مطلب افزود: شهرداری تبریز از تمام پتانسیل های خود در راستای آموزش های شهروندی در خصوص مدیریت انرژی و مصرف صحیح برق و گاز استفاده می کند تا شاهد عبور از پیک مصرف در فصل سرد سال باشیم چرا که برای گذر از پیک، نیازمند همراهی شهروندان فهیم هستیم.

وی تصریح کرد: از ظرفیت های تمامی مراکز فرهنگی و اجتماعی شهرداری از جمله فرهنگسراها و خانه های سلامت که روزانه شاهد حضور گسترده شهروندان می باشند، استفاده خواهیم کرد و این مراکز آماده برگزاری کلاس های آموزش شهروندی در خصوص آشنایی با راهکارهای کاهش و مدیریت مصرف انرژی با حضور کارشناسان شرکت گاز و توزیع برق است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه علاوه بر آموزش در مراکز، برخی از بیلبوردها، پیشانی پل ها و تلویزیون های شهری در سطح مناطق دهگانه به محتوا و بنرهای اطلاع رسانی در این خصوص اختصاص داده شده است، افزود: برنامه های شهرداری تبریز در استودیو شهر به صورت روزانه و برنامه تلویزیونی تبریزیم در روزهای پخش نیز، با حضور کارشناسان و مدیران این حوزه به آموزش های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شهرداری تبریز به حوزه مدیریت مصرف بهینه انرژی

ورود شهرداری تبریز به حوزه مدیریت مصرف بهینه انرژی