مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-20سياسي

نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد


معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی یک اقدام بسیار بزرگ و مهم بود، گفت: جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است اما می توان گرانی های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در همایش بصیرت فاطمی در قم، با بیان اینکه هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است و در این شرایط باید از تصویرسازی دروغ دشمنان رها شویم، افزود: تقابل و رویارویی های چند دهه اخیر بین ایران و آمریکا حاکی از قدرت روزافزون ایران و ضعف در ادعاهای آمریکاست، حوادث بعد از جنگ افغانستان، عراق و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که قدرت نظامی آمریکا پوشالی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به برخی از نشانه های افول قدرت اقتصادی آمریکا، گفت: آمریکا به وضعیتی رسیده که روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام می فروشد و به بزرگترین صادرکننده زغال سنگ تبدیل شده و به احیای صنایع آلاینده و فرسوده برای مدیریت اقتصاد خود روی آورده است.

نقدی گفت: تثبیت و بقای جمهوری اسلامی، حزب الله لبنان، حماس، بشار اسد،گروه های مقاومت و استقلال خواهی کشورهای آمریکای لاتین، نفوذ چین و روسیه در مناطق مختلف جهان به رغم خواسته آمریکایی ها، نشان از روند رو به افول قدرت نظامی و اقتصادی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد

نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد