مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-20ورزشي

تاریخ نتایج دربی بعداز پنج دوره جام جهانی


در طول پنج دیداری که بعد از جام های جهانی 1978، 1998، 2006، 2014 و 2018 برگزار شده، پرسپولیس دست برتر را داشته است.

البته اولین داربی بعد از جام جهانی روسیه مربوط به بازی سوپرجام بود که استقلال در زمین حاضر نشد و پرسپولیس به برتری 3 بر صفر دست یافت که با احتساب این بازی، کفه ترازو به شدت به نفع پرسپولیس سنگینی می کند اما در غیر این صورت هم دست برتر با سرخپوشان است.

در ادامه داربی های بعد از جام جهانی را مرور می کنیم: بعد از جام جهانی 1978 داربی بیست و سوم - 25 آبان 1358 (یک سال و نیم ماه بعد از جام جهانی اولین داربی برگزار شد چرا که به علت انقلاب اسلامی در ایران، بازی های فوتبال به تعطیلی در آمده بود) پرسپولیس 0 - 1 استقلال گل: غلامرضا فتح آبادی در دقیقه 42.

این بازی در دقیقه 75 به دلیل هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند (این دیدار دوستانه به مناسبت بزرگداشت مرحوم علی دانایی فر برگزار شد) ترکیب پرسپولیس: وازگن صفریان، محمد پنجعلی، محمد دادکان، ابراهیم طهماسبی، حسین کاشی نژاد، حمید درخشان، علی پروین (کاپیتان)، محمد مایلی کهن، علیرضا حیدری (محمود خوردبین)، جواد حسن زاده (مجید درزی)، عباس کارگر.

سرمربی: مهراب شاهرخی ترکیب استقلال: حجت الله خاکسار تهرانی، رضا فروزانی، اکبر میثاقیان، غلامرضا فتح آبادی، غلامرضا برهان زاده، شاهین بیانی، اصغر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ نتایج دربی بعداز پنج دوره جام جهانی

تاریخ نتایج دربی بعداز پنج دوره جام جهانی