مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-20ورزشي

مسابقات مهارت استان سمنان برگزار شد


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان با بیان اینکه بیستمین دوره مسابقات مهارت استان سمنان در دامغان برگزار شد، گفت: 20 نفر در این مسابقات با هم رقابت کردند.

- سمیرا خلیل نژادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه بیستمین دوره از مسابقات استانی ملی مهارت به میزبانی دامغان برگزار شد، بیان کرد: در این دوره از مسابقات ملی مهارت استانی شاهد شرکت 20 نفر رقابت کننده در بخش های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات استانی و در رشته آشپزی پنج نفر رقابت کردند، تاکید کرد: در رشته فناوری مد و پوشاک شاهد حضور هشت نفر رقابت کننده از شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود و بی ارجمند بودیم که به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان با هم رقابت کردند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دامغان تصریح کرد: در رشته فناوری اتومبیل پنج نفر و در رشته آجر چینی دو نفر از شهرهای سمنان شاهرود و میامی به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران دامغان با هم رقابت کردند همچنین در مرحله اول مسابقات استانی که به صورت غیر متمرکز در شهرستان های استان سمنان برگزار شد، 11 نفر رقابت کننده از شهرستان دامغان در رشته های مختلف حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مهارت استان سمنان برگزار شد

مسابقات مهارت استان سمنان برگزار شد