مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-20سياسي

مجتمع مس شهربابک طی تفاهم نامه ای به شورای پژوهشی ایمیدرو پیوست


در گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با امضای تفاهم نامه ای به شورای پژوهشی سازمان ایمیدرو پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، این تفاهم نامه با حضور رییس انجمن مس ایران، مدیران مجتمع مس شهربابک و شرکت های دانش بنیان فی مابین مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و مجتمع مس شهربابک دوشنبه 28 آذرماه منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، همکاری های دو جانبه درخصوص احصا نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در بخش های مرتبط با معادن مس و صنایع آن همچنین تبادل اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردهای پژوهشی حوزه مس با حفظ حقوق مادی و معنوی طرفین توسعه خواهد یافت.

در ادامه دکتر غلامرضا ملاطاهری مدیر پژوهش و فناوری سازمان ایمیدرو با اشاره به رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی به منظور انجام پروژه ها به صورت هماهنگ و تاسیس شورای پژوهش سازمان ایمیدرو، اظهار داشت: خروجی ظرفیت ایجاد شده برای هم اندیشی و همگرایی، اجرای چندین پروژه بزرگ و ایجاد تفاهم نامه بین شرکت ها به منظور اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات است.

دکتر بهرام شکوری دبیر انجمن مس ایران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی شرکت های دانش بنیان و نقش آنها در ایجاد صرفه اقتصادی در پروسه تولید، به بررسی موارد موثر بر افزایش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع مس شهربابک طی تفاهم نامه ای به شورای پژوهشی ایمیدرو پیوست

مجتمع مس شهربابک طی تفاهم نامه ای به شورای پژوهشی ایمیدرو پیوست