مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-20سياسي

آمریکا رو به افول است / 9 دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران


فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان این که آمریکا رو به افول است، گفت: 9 دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران را نشان داده است.

- تهران- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان این که آمریکا رو به افول است، گفت: 9 دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران را نشان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن حسن زاده ظهر سه شنبه در دومین جلسه هفته بصیرت استان تهران و گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: باید سرمایه های اجتماعی خود را افزایش بدهیم و حس واقعی و ارزشی را به مردم منتقل کنیم؛ مردم ما در خصوص اعتقادات، امام حسین (ع)، شهدا و… با هیچ کسی تعارف ندارند و با اصل اسلام و اعتقادات همراه هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بیان کرد: یاد شهدای مدافع امنیت و شهید سپهبد سلیمانی را در جلسات خود همیشه گرامی می داریم، بر اساس مستندهایی که خود غربی ها، آن را اعلام کرده اند، می گویند که اگر انقلاب اسلامی از چهل سالگی خود عبور کند دیگر این انقلاب نابود نمی شود و بعد از اینکه از چهل سالگی خود عبور کرد، دیگر نمی شود تفکر انقلابی را از بین برد.

حسن زاده عنوان کرد: آمریکا قدرت جهانی نیست و رو به افول است، این یک امر طبیعی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت زیادی ندارند، الحمدالله ما در خیلی از موضوعات واقعاً خوش درخشیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رو به افول است / 9 دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران

آمریکا رو به افول است / 9 دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران