مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-20اجتماعي

تکمیل مدارس نیمه کاره در اولویت آموزش و پرورش


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: حمایت از مشارکت های مردمی و همراهی با خیران در مدرسه سازی می تواند موجب تقویت جریان مدرسه سازی و تبدیل این جریان به جهاد مدرسه سازی شود و جهاد سازندگی را در این عرصه مهم فرهنگی احیاء کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خان محمدی در جلسه شورای معاونان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: نگاه اولویت دار ما در فصل جدید فعالیت های این سازمان تکمیل پروژه های نیمه کاره به ویژه پروژه های مشارکتی با خیران است تا با سرعت بیشتری بتوانیم زیرساخت های آموزشی کشور را تقویت کنیم و فضا برای افزایش حضور خیران و مشارکت های مردمی در این عرصه بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: تلاش بر این است که در راهبردهای این سازمان، مدرسه سازی با مشارکت مردم و خیران به یک سرفصل برجسته و مهم تبدیل شود تا به نقطه ای برسیم که جهاد سازندگی در جهاد مدرسه سازی احیاء شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: جهاد مدرسه سازی صرفا به معنای ساخت کلاس درس نیست، بلکه مجموعه ای از اقدامات مرتبط با حوزه آموزش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

یکی از نکات حائز اهمیت این است که در فرآیند مدرسه سازی بتوانیم تغییر مسیرهای ضروری و مورد نیاز را اعمال کنیم و از ساخت مدارس مجزا و امکان مجزای محلی با مشارکت عوامل مؤثر منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مدارس نیمه کاره در اولویت آموزش و پرورش

تکمیل مدارس نیمه کاره در اولویت آموزش و پرورش