مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:012022-12-20اقتصادي

صرفه جویی 100 میلیون متر مکعب مصرف گاز با کاهش 2 درجه ای دمای منازل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رمضانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مصوبه هیئت دولت برای تشویق مشترکین به صرفه جویی مقرر شد مشترکین به ازای هر واحد صرفه جویی نسبت به مصارف سال گذشته از سه درصد تخفیف گازبها برخوردار باشند که می تواند تا سقف 45 درصد کل گاز آنها  اعمال شود.

وی افزود: همچنین چنانچه مشترکین از پانزدهم دی تا پانزدهم بهمن امسال مصرف خود را تا 70 درصد پله سوم کاهش دهند، قبض آنها رایگان می شود.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: در کشور بخش خانگی به 12 واحد و پنج اقلیم تقسیم شده که این تقسیم بندی برای استان در سه اقلیم در نظر گرفته شده است.

رمضانی بیان کرد: در مقابل برای مشترکین پرمصرف نیز جریمه های شامل شده است.

چنانچه مصارف آنها نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد و در پله ششم و بالاتر قرار بگیرد تا 80 درصد آن پله با دو تعرفه بالاتر حساب می شود.

وی اضافه کرد: تمام اماکن آموزشی، مدارس، ورزشی، مجتمع های تجاری، گردشگری، مؤسسات و.

به ازای هر واحد صرفه جویی، مشمول تخفیف شده به این صورت که بابت هر واحددرصدی که صرفه جویی کنند شامل 10 درصد تخفیف تا سقف 40 درصد می شوند.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: برای ادارات و دستگاه های اجرایی و عمومی نیز بخشنامه ای صادر شده و موظف اند حداقل 10 درصد مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 100 میلیون متر مکعب مصرف گاز با کاهش 2 درجه ای دمای منازل

صرفه جویی 100 میلیون متر مکعب مصرف گاز با کاهش 2 درجه ای دمای منازل