مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-20اقتصادي

یارانه 23 میلیاردی و فرسودگی 50 درصدی ناوگان اتوبوسرانی شیراز


به طور میانگین هر ماه 23 میلیارد تومان یارانه نقدی و غیرنقدی توسط شهرداری به ناوگان حمل و نقل در بخش اتوبوسرانی پرداخت می شود.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز گفت: به طور میانگین هر ماه 23 میلیارد تومان یارانه نقدی و غیرنقدی توسط شهرداری به ناوگان حمل و نقل در بخش اتوبوسرانی پرداخت می شود.

مصطفی کیانی رحیمی سه شنبه 29 آذر در جمع خبرنگاران گفت: اتوبوس های شهری یکی از ارزان ترین و کاربردی ترین وسایل حمل و نقل همگانی است؛ هرچند برخی شهروندان نسبت به فرسودگی یا ناکافی بودن این ناوگان معترض هستند که قطعا مدیریت شهری به دنبال رفع این نقیصه بوده است.

کیانی با بیان اینکه قریب به 750 دستگاه اتوبوس فعال در شیراز وجود دارد، فرسودگی 50 درصدی این ناوگان را تایید و خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به علل مختلف نوسازی لازم و مورد نیاز انجام نشده است.

این عضو شورای شهر شیراز افزود: امسال تعداد 147 دستگاه اتوبوس به شهرداری شیراز اختصاص داده شد که از این تعداد 24 دستگاه به ناوگان حمل و نقل مسافر واگذار شده و مابقی تا پایان سال افزوده می شود.

او ضمن تایید حمایت شهرداری از ناوگان حمل و نقل همگانی مسافر شهری خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز در راستای حمایت و رضایتمندی شهروندان، از عواید و دریافت عوارض حدود 80 درصد از هزینه های سفر مسافران را بطور مستقیم پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه 23 میلیاردی و فرسودگی 50 درصدی ناوگان اتوبوسرانی شیراز

یارانه 23 میلیاردی و فرسودگی 50 درصدی ناوگان اتوبوسرانی شیراز