مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-20حوادث

کشف 415 کیلو مواد مخدر از یک باند بین المللی قاچاق در آبهای جاسک


مرزبانان در یک عملیات موفق شدند 415 کیلیوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک تیغه خشاب کلاش حاوی 29 عدد فشنگ جنگی را کشف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان اطلاعاتی استان و دریادلان پایگاه دریابانی جاسک با اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه روزی از فعالیت یک باند بین المللی قاچاق سازمان یافته مواد مخدر که در محموله کلان موادمخدر از مبدا زرآباد سیستان و بلوچستان بارگیری و به سمت آب های استان هرمزگان حرکت کرده و به مقصد حوزه غربی خلیج فارس، کشور عراق و استان های خوزستان و بوشهر و… قاچاق می کنند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس مرزبانان به محل مورد نظر عزیمت و پس از ساعت ها کمین و تغییر تاکتیک، با یک فروند شناور که حامل مواد مخدر بوده برخورد کرده و در یک اقدام سریع شناور را توقیف کردند.

  سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند 415 کیلیوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک تیغه خشاب کلاش حاوی 29 عدد فشنگ جنگی را کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 415 کیلو مواد مخدر از یک باند بین المللی قاچاق در آبهای جاسک

کشف 415 کیلو مواد مخدر از یک باند بین المللی قاچاق در آبهای جاسک