مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-20سياسي

معادن به وظیفه خود عمل نکنند هزینه سنگینی در حوزه راه به حاکمیت تحمیل می شود


مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای یزد با بیان این که معادن سطح وسیعی از جاده های استان را در بر می گیرد، گفت: اگر معادن به وظیفه قانونی خود در حوزه راه عمل نکنند هزینه نگهداری سنگینی بر حاکمیت تحمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد رستگاری ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت هفته ملی حمل و نقل برگزار شده است، اظهار کرد: هر ساله از 26 آذرماه تا یکم دیماه به عنوان هفته ملی حمل و نقل نامیده می شود که فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای این حوزه است.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت فرآیند حمل و نقل، افزود: به وجود آمدن کوچکترین خلل در این حوزه می تواند عامل و منشأ آسیب های جدی و بزرگی در حوزه های مختلف کشور باشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد با بیان این که مأموریت های این اداره کل در حوزه های مختلف راهداری و حمل و نقل بار و مسافر دسته بندی می شود، گفت: بهسازی راه ها، مرمت و نگهداری جاری، رفع نقاط حادثه خیز، نظارت بر مجتمع های بین راهی که از ادارات کل راهداری مجوز گرفتند، ساخت راهدارخانه ها و ساخت مقر پلیس راه از دیگر وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

رستگاری در ادامه با بیان این که 2400کیلومتر راه شریانی و غیر روستایی، 2300 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 3550 کیلومتر راه روستایی غیر آسفالته در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن به وظیفه خود عمل نکنند هزینه سنگینی در حوزه راه به حاکمیت تحمیل می شود

معادن به وظیفه خود عمل نکنند هزینه سنگینی در حوزه راه به حاکمیت تحمیل می شود