مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:562022-12-20اقتصادي

20 واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی احیا شدند


به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسین حاجی بیگلو، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی درگفت وگو با رسانه ها با اشاره به فعالیت 344 واحد تولیدی در استان اظهار کرد: از این تعداد 34 واحدغیر فعال بودند که سال گذشته 11 واحد و امسال هم 9 واحد صنعتی تاکنون به چرخه تولید باز گشته اند.

وی گفت: در صورت حمایت دولت و مشارکت سرمایه گذاران تا پایان سال 6 واحد تولیدی دیگر هم به چرخه تولید افزوده می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه هیچ بانکی حق تملک واحد صنعتی را به خاطر بدهی ندارد، افزود: منابع مالی یکی از مهمترین مشکلات واحد های تولیدی استان است.

حاجی بیگلو با اشاره به صدور هزار و 200 جواز تاسیس در دولت سیزدهم، ادامه داد: خراسان شمالی در صدور مجوز رتبه اول کشوری را داراست.

وی از جذب 100 درصدی تسهیلات تبصره 18 در حوزه صنعت معدن و تجارت خبر داد و گفت: همه 350 میلیارد تومان سهم این حوزه، جذب شده است.

حاجی بیگلو سرمایه گذاری در واحد های تولیدی کار بید سیلیسوم شیروان، واحد های پاک شیمی و فومن شیمی شهرک صنعتی بجنورد، واحد فولاد آراد ریان فرآور گرمه و فولاد اسفراین، آلومینای جاجرم را از واحد های زاینده و فعال استان عنوان کرد و افزود: مقدمات استخراج و فرآوری معدن آلبلاغ اسفراین هم توسط ایمیدرو انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی احیا شدند

20 واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی احیا شدند