مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-20سياسي

دشمن با فضای مجازی به دنبال تصویرسازی غلط از ایران است


معاون هماهنگ کننده سپاه بیان داشت: دشمن با فضای مجازی به دنبال تصویرسازی غلط از ایران است؛ چرا که هیچ راهی برای رسیدن به اهداف خود نیافته و از این طریق به دنبال دستیابی به اهدافش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی ظهر سه شنبه در گردهمایی مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه برای اعزام در ایام فاطمیه اظهار داشت: این حوادث اخیر در کشور نشان از آن است که خداوند این امت را لایق امتحان شدن و نزدیک شدن به هدف نهایی دیده است و بر اساس روایات هر چقدر به پیروزی نهایی نزدیک تر شویم، این آزمایش های الهی سخت تر و مشکل تر خواهد شد.

سردار نقدی بیان داشت: ماجراهای اخیر منشأهایی دارد که مشکلات اقتصادی بخشی از اقشار جامعه، از جمله آنان است که این مشکلات معیشتی شرایط زندگی برای آنان سخت کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در سال های 88 و 90 تحریم هایی علیه ملت ایران اعمال کردند و تصور داشتند با این اقدامات می توانند انقلاب را شکست دهند که البته به نتیجه نرسیدند و اخیراً مجدد تحریم های بی سابقه ای اعمال کردند که به قول خودشان به حدی بوده که ایرانی ها نان خوردن هم نداشته باشند و در نهایت مجبور شوند در طی شش ماه به خیابان بریزند و نظام را سرنگون کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با فضای مجازی به دنبال تصویرسازی غلط از ایران است

دشمن با فضای مجازی به دنبال تصویرسازی غلط از ایران است