مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-20بين الملل

بازداشت 11 تبعه خارجی در ترکیه به اتهام عضویت در داعش و تحریر الشام


دستگاه امنیتی ترکیه امروز (سه شنبه) 11 تبعه خارجی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش، تحریر الشام و القاعده بازداشت کرد.

- دستگاه امنیتی ترکیه امروز (سه شنبه) 11 تبعه خارجی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش، تحریر الشام و القاعده بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از برخی منابع اعلام کرد، نیروهای امنیتی ترکیه عملیات همزمانی را علیه 11 منزل مسکونی در هفت نقطه استانبول انجام دادند که در این عملیات 11 تن از اتباع کشورهای مختلف به اتهام عضویت در گروه های تروریستی داعش، تحریر الشام و القاعده بازداشت شدند.

وزارت دفاع ترکیه دوشنبه نیز در حساب توییتری خود از بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که نامش در لیست قرمز چهره های تحت تعقیب قرار داشت، خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد: این تروریست داعشی طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و نیروهای ژاندارمری هنگامی که قصد ورود غیرقانونی از سوریه به ترکیه را داشت، بازداشت شد.

مسئولان ترکیه ماه اکتبر نیز 11 تن را به اتهام عضویت در گروه تحریر الشام در آنکارا بازداشت کردند.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه 31 اوت 2018 همسو با قطعنامه ژوئن 2018 سازمان ملل درباره این گروه فعال در شمال سوریه، حکمی را صادر کرده و هیئت تحریرالشام (النصره سابق) را گروه تروریستی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 11 تبعه خارجی در ترکیه به اتهام عضویت در داعش و تحریر الشام

بازداشت 11 تبعه خارجی در ترکیه به اتهام عضویت در داعش و تحریر الشام