مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-20سياسي

نشست شورای مدیریت آموزش عالی آذربایجان شرقی برگزار شد


نشست شورای مدیریت آموزش عالی استان آذربایجان شرقی با حضور برخی نمایندگان مجلس و روسای دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

- رییس دانشگاه تبریز، سه شنبه، 29 آذرماه، رییس دانشگاه تبریز در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم با اشاره به وضعیت آموزش عالی استان آذربایجان شرقی در بخش های مختلف گفت: حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، نشانه علاقمندی این عزیزان به حل مسایل و مشکلات آموزش عالی استان است که ما روسای دانشگاه های استان از زحمات و تلاش های آنان قدردانی می کنیم.

دکتر صفر نصراله زاده، در ادامه با اشاره به برخی مسایل و مشکلات آموزش عالی استان گفت: مشکلاتی که ما در آموزش عالی استان داریم، به نوعی مشکلات و دغدغه همه دانشگاه ها است که از جمله آنها می توان به کمبود بودجه و اعتبار دانشگاه ها، عدم تخصیص به موقع بودجه، عدم توجه به سند آمایش آموزش عالی، رشد بی رویه دانشگاه ها، وابستگی مالی دانشگاه ها به بودجه های دولتی، عدم توجه به مباحث اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان، وجود برخی قوانین و .

اشاره کرد.

رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه امروزه بزرگترین مشکل دانشگاه ها وابستگی آنان به بودجه دولتی است، تصریح کرد: 90 درصد از بودجه دانشگاه ها صرف پرداخت حقوق می شود و دیکر اعتباری برای اجرای طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای مدیریت آموزش عالی آذربایجان شرقی برگزار شد

نشست شورای مدیریت آموزش عالی آذربایجان شرقی برگزار شد