مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-20اقتصادي

افزایش 268 درصدی مسافرت با نخجوان/ مسئولیتی در قبال اتوبان تبریز- سهند نداریم!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش میزان تردد در پایانه های مرزی نوردوز و جلفا در مرز ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان، - اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز از ثبت 252 میلیون تردد جاده ای در 9 ماه سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: 98 دستگاه تردد شماره جاده ای، 100 دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی و 24 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان داریم که مدیریت هوشمند جاده ها را تسهیل می کنند.

وی با اشاره به افزایش میزان تردد در پایانه های مرزی نوردوز و جلفا در مرز ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان، گفت: در پایانه مرزی جلفا در هشت ماه امسال 268 درصد افزایش تردد مسافر و 56 درصد افزایش تردد کامیون داشتیم و  پایانه مرزی نوردوز هم شاهد افزایش 112 درصدی میزان تردد مسافر بوده است.

علیزاده با بیان اینکه در آذربایجان شرقی 68 گردنه مهم به طول800 کیلومتر داریم؛ از استقرار یک هزار و 200 نفر از راهداران استان در گردنه ها خبر داد و گفت: 60 هزار تن نمک و شن برای نمک پاشی زمستانه جاده های استان تهیه و ذخیره شده است.

افزایش 14 درصدی تصافات در آذربایجان شرقی وی با اشاره به افزایش 14 درصدی میزان تصادفات منجر به فوت کشور 9 ماهه امسال نسبت مدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 268 درصدی مسافرت با نخجوان/ مسئولیتی در قبال اتوبان تبریز- سهند نداریم!

افزایش 268 درصدی مسافرت با نخجوان/ مسئولیتی در قبال اتوبان تبریز- سهند نداریم!