مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-20سياسي

برنامه های فرهنگی پل دختر با محوریت کنگره 6544 شهید لرستان اجرا شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پل دختر گفت: تمام برنامه های فرهنگی،خدمات ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان در قالب کمیته های مربوطه بامحوریت کنگره شهدای استان لرستان اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد در جلسه ستاد برگزاری یادواره سرداران و 336 شهید شهرستان پل دختر اظهار کرد: تقارن هفته بصیرت و دهه مقاومت ،فرصت مناسبی است تا بتوان برنامه های فرهنگی وخدماتی را که به این مناسبت در شهرستان از سوی نها دهای مختلف برگزار می شود ،همراه با لوگوی کنگره شهدای استان لرستان اجرا کرد.

وی افزود:برای اجرای این برنامه ها در راستای یادواره 336 شهید پل دختر و کنگره 6544شهید استان لرستان، کمیته ها درشهرستان تعیین شده و وظایف هر کدام تعریف و تشریح شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسبج پل دختر گفت: مستند سازی برنامه های کمیته ها و ادارات که در راستای کنگره شهدای استان در این شهرستان برگزار می شود، امری ضروری است و هیچ برنامه ای بدون مستندسازی پذیرفته نیست.

 وی بر فضاسازی و تبلیغات برگزاری یادواره 336 شهید شهرستان در سطح شهر پل دختر تاکید کرد و افزود: فضاسازی و دیوار نویسی باید به گونه ای باشد که مردم به خوبی آن را لمس و احساس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی پل دختر با محوریت کنگره 6544 شهید لرستان اجرا شود

برنامه های فرهنگی پل دختر با محوریت کنگره 6544 شهید لرستان اجرا شود