مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-20اقتصادي

4 هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند هستند


4 هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند و مشغول به کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن شعبانی ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: 26 آذر ماه یادآور صدور فرمان امام راحل ره در سال 1362 در زمینه اعزام کامیون ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

وی با بیان اینکه مردان بزرگی که در این بخش فعال هستند، از عوامل مؤثر در اقتصاد کشور هستند چراکه 90 درصد جا به جایی کالا در کشور از راه های زمینی صورت می گیرد، افزود: روحیه جهادی، انقلابی و ایثارگری در این کار سخت و پر مسئولیت نماد رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای است.

شعبانی بیان داشت: از تمامی نیروهای راهداری که در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز به مردم خدمت می رسانند و حافظ راه های شهرستان هستند، نهایت قدردانی را دارم.

فرماندار ویژه جهرم گفت: امیدواریم با کمک و حمایت نماینده مردم شریف این دو شهرستان بتوانیم با ارتقای زیرساخت های راه استان شرایط را برای تسهیل و تسریع در تردد مردم فراهم کنیم.

وی افزود: در 4 ماهه گذشته با پشتوانه نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در حوزه راهداری قریب به 140 میلیارد تومان قرارداد ساخت، تعریض، بهسازی و … منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند هستند

4 هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند هستند