مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-20سياسي

پهلوانان هرگز نمی روند؛ از بهزیستی تا انتقال خون


مهدی پهلوانی ستوده مدیرکل اسبق بهزیستی قم ظرف مدت یک هفته از کسوت مدیریت بهزیستی استان تودیع و به عنوان سرپرست جدید انتقال خون استان قم معارفه شد.

- مهدی پهلوانایی ستوده طی مراسمی به عنوان سرپرست جدید سازمان انتقال خون استان قم معارفه شد.

احمد قاسمی مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران در سخنانی با قدردانی از خدمات 9 ساله نوریان مدیر سابق انتقال خون قم، گفت: پایه و اساس سازمان انتقال خون خدمت به مردم با تهیه و توزیع خون سالم است و در این راستا پیشرفت های زیادی در سال های گذشته حاصل شده است.

وی افزود: اخیراً سازمان انتقال خون ایران به عنوان یکی از بهترین سازمان های انتقال خون در منطقه و دنیا معرفی شد که به همین منظور لوح تقدیری هم تقدیم سازمان شد که این باعث افتخار ماست.

در ادامه این مراسم نوریان مدیر سابق اداره کل انتقال خون استان قم اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی یافتم که منشأ خیر برای جامعه و بیماران است و همواره به واسطه این عمل خیر ما را در معرض دعای نیک قرار می دهد.

در ادامه این نشست نیز پهلوانی سرپرست جدید اداره کل انتقال خون استان قم اظهار کرد: ان شاءالله با حمایت و هدایت مدیران کشوری و مدیران استانی بتوانیم گام های محکمی در ترویج فرهنگ اهدای خون و رفع نواقص احتمالی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوانان هرگز نمی روند؛ از بهزیستی تا انتقال خون

پهلوانان هرگز نمی روند؛ از بهزیستی تا انتقال خون