مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-20سياسي

تعریف پایه های تشویقی جدید برای ترغیب بیشتر اعضای هیئت علمی به پژوهش نیاز محور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، صالحی معاون پژوهشی این وزارت و سردار رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی، - وزیر علوم گفت: برای تشویق و ترغیب بیشتر اعضای هیئت علمی به پژوهش نیاز محور، پایه های تشویقی جدیدی تعریف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، صالحی معاون پژوهشی این وزارت و سردار رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیین معارفه سید محمودرضا آقامیری به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و قدردانی از خدمات سعدالله نصیری قیداری رییس پیشین این دانشگاه برگزار شد.

زلفی گل در این آیین گفت: علم و دانش از جنس نور است و مدیران دانشگاهی که با علم و دانش سروکار دارند روحیه پاکی دارند و از تخلف و مسائل غیر قانونی مالی دور هستند.

وزیر علوم، سلامت اداری بیشتر مدیران دانشگاه را ناشی از پاکی و تقدس علم از سویی و نظارت مستمر و همگانی جامعه علمی کشور اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان به عملکرد مدیران دانشگاه دانست.

وی مدیریت در محیط دانشگاه را متفاوت از سایر مدیریت ها دانست و گفت: دانشگاه محیط پیچیده ای است و بخش های مختلف دانشگاه از لحاظ کارکردی و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند؛ برای مثال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف پایه های تشویقی جدید برای ترغیب بیشتر اعضای هیئت علمی به پژوهش نیاز محور

تعریف پایه های تشویقی جدید برای ترغیب بیشتر اعضای هیئت علمی به پژوهش نیاز محور