مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-20ورزشي

آغاز لیگ بسکتبال غرب آسیا از فردا/میزبانیِ دور از خانه ایرانی ها!


مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا در حالی از روز چهارشنبه آغاز می شود که قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران هم در این رویداد شرکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از- و در راستای توسعه بسکتبال در سطح قاره آسیا و به ویژه ارتقای سطح مسابقات باشگاهی و کشف استعدادهای جدید، مسابقات باشگاهی غرب آسیا در تقویم کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) قرار گرفته است.

این رقابت ها از فردا چهارشنبه با حضور هشت تیم از کشورهای ایران، لبنان، سوریه (2 تیم)، عراق و فلسطین (یک تیم) آغاز می شود.

این فصل از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان هم به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، نمایندگان ایران در آن به حساب می آیند.

بر اساس گروه بندی انجام شده، ذوب آهن اصفهان در گروه A با تیم های بیروت لبنان ، الاتحاد سوریه و ارتودوکس رام الله فلسطین رقابت خواهد داشت و شهرداری گرگان هم در گروه B به مصاف الریاضی لبنان، الکرامه سوریه ونفت عراق می رود.

طبق برنامه اعلام شده، هر دو نماینده ایران در هفته نخست لیگ وابا مهمان لبنانی ها هستند و در هفته دوم میزبان نمایندگان سوریه خواهند بود اما میزبانی نصفه و نیمه و دور از خانه چراکه دیدارهای شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان به جای سالن های امام خمینی (ره) گرگان و ملت اصفهان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ بسکتبال غرب آسیا از فردا/میزبانیِ دور از خانه ایرانی ها!

آغاز لیگ بسکتبال غرب آسیا از فردا/میزبانیِ دور از خانه ایرانی ها!