مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-20سياسي

جلوه هایی از تاریخ اردبیل به صورت المان شهری طراحی شود


امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت: جلوه هایی از تاریخ اردبیل برای کمک به تبیین تاریخ ماندگار استان به صورت المان شهری طراحی و تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با شورای علمی تدوین دانشنامه تاریخی اردبیل اظهار کرد: جلوه هایی از تاریخ اردبیل برای کمک به تبیین تاریخ ماندگار استان به صورت المان شهری تهیه شود و در شهرهای استان اردبیل در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قطعاً این امر تلاش همه جانبه مسئولان و نهادهای علمی و تاریخی را می طلبد، ادامه داد: در این راستا تدوین تاریخ روزشمار استان اردبیل لازم و ضروری است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از اعضای شورای علمی تدوین دانشنامه تاریخی استان اردبیل گفت: این دانشنامه با حضور اساتید و محققان ملی و استانی با ظرافت تدوین شده است که برای تأثیرگذاری بیشتر، این مجموعه باید به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی نیز ترجمه شود.

آیت الله عاملی ضمن ابراز خوشحالی از اهتمام گروهی از اساتید و دانشجویان برای تدوین این کتاب بیان کرد: جلد نخست دانشنامه تاریخی استان اردبیل با عنوان شهرستان اردبیل چاپ و جلد دوم آن شامل بخش مغان و مشگین شهر تدوین شده و به زودی چاپ خواهد شد که این اقدامات مایه افتخار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه هایی از تاریخ اردبیل به صورت المان شهری طراحی شود

جلوه هایی از تاریخ اردبیل به صورت المان شهری طراحی شود