مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-20سياسي

وحدت «حوزه و دانشگاه» در هدف و مبانی خلاصه می شود


نماینده مردم رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه امام راحل سالروز شهادت آیت الله مفتح را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در جلسه بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: نزدیک به چهل سال است که بحث وحدت حوزه و دانشگاه مطرح است و باید آسیب شناسی شود که چرا این وحدت آن طور که باید محقق نشده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره اینکه امام راحل روز شهادت آیت الله مفتح را را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیدند، تصریح کرد: وحدت در لباس، متون، روش و شیوه ها نیست بلکه وحدت در هدف و مبانی است.

وی با بیان اینکه دروس علوم انسانی بهترین نقطه اشتراک حوزه و دانشگاه است، افزود: هدف از خلقت همه انسان ها رسیدن به کمال و سعادت است و علوم انسانی این مسیر را هموار می کند.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: باید دانشگاهیان و حوزویان نسبت به هدفی که در راه رسیدن به وحدت دارند تلاش کنند و تنها به یک روز در سال و برگزاری مراسم بزرگداشت این روز بسنده نکنند بلکه تا حصول نتیجه و تحقق این وحدت تلاش شان استمرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت «حوزه و دانشگاه» در هدف و مبانی خلاصه می شود

وحدت «حوزه و دانشگاه» در هدف و مبانی خلاصه می شود