مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-20سياسي

انتقاد سرپرست فرمانداری کرمانشاه از خودنمایی نام های بیگانه بر سر در مغازه ها


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با انتقاد خودنمایی نام های بیگانه بر سر در مغازه ها و اماکن کرمانشاه، خواستار ورود و پیگری اصناف برای جلوگیری از نامگذاری مغازه ها با عناوین بیگانه شد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با انتقاد خودنمایی نام های بیگانه بر سر در مغازه ها و اماکن کرمانشاه، خواستار ورود و پیگری اصناف برای جلوگیری از نامگذاری مغازه ها با عناوین بیگانه شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه امروز(29 آذر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمانشاه، با اشاره به ضرورت کار کردن در حوزه فرهنگ، اظهار کرد: درست است که حل مشکلات اقتصادی باید اولویت اول مسئولین باشد، اما تا زمانی که به مسائل فرهنگی توجه نشود، نمی توان در حوزه اقتصادی هم موفق عمل کرد.

رحیمی زنگنه با اشاره به پیشینه تاریخی برجسته کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور، گفت: کرمانشاه از ویژگی های فرهنگی اجتماعی ممتازی برخوردار است که باید به آنها پرداخته شود تا هویت واقعی کرمانشاه تجلی بیشتری پیدا کند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مفاخر برجسته ای در کرمانشاه داریم، افزود: اگر تاریخ را ورق بزنیم کرمانشاه در هر عرصه ای و از جمله عرصه هنر خوش درخشیده و شخصیت های برجسته در تراز ملی و جهانی دارد که در غبار کم کاری ما مسئولین ناشناخته مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سرپرست فرمانداری کرمانشاه از خودنمایی نام های بیگانه بر سر در مغازه ها

انتقاد سرپرست فرمانداری کرمانشاه از خودنمایی نام های بیگانه بر سر در مغازه ها