مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-20دانش

دانشگاه صنعتی اردبیل مجوز هیئت امنا را لازم دارد


احداث دانشگاه صنعتی در اردبیل نیازمند مجوز هیئت امنا است و ما نیز سعی می کنیم تا از راه اندازی دانشگاه حمایت کنیم.

- محمدعلی زلفی گل در حاشیه آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه محقق اردبیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اگر مصوبات هیئت امنا راه اندازی دانشگاه صنعتی وجود داشته باشد، ما در دولت سیزدهم تلاش خواهیم کرد تا این دانشگاه را راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: در مورد جزییات راه اندازی این دانشگاه نمی توان به صراحت سخن گفت بلکه بعد از بررسی ابعاد مختلف و پیگیری که نمایندگان استان در مجلس دارند، تلاش خواهیم کرد تا شرایط مطلوبی را برای اجرایی شدن این مصوبه انجام دهیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد آخرین وضعیت دانشجویان آزادشده در اغتشاشات اخیر گفت: آمار دقیقی در این زمینه نداریم و از خبرنگاران می خواهیم در این زمینه سؤالی را مطرح نکنند.

زلفی گل بدون اینکه پاسخگوی آخرین وضعیت دانشجویان دستگیر شده در اغتشاشات اخیر و آزادی آنها باشد در ادامه به مصوبات دور اول سفر اشاره کرد و افزود: متأسفانه در دور اول سفر رییس جمهور به استان اردبیل مصوبه ای در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی نبوده و ما در کنار تأمین اعتبارات مورد نیاز در حد مقدورات انتظار داریم تا مسئولان این استان و نمایندگان در دور دوم سفر، تلاش جدی تری را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی اردبیل مجوز هیئت امنا را لازم دارد

دانشگاه صنعتی اردبیل مجوز هیئت امنا را لازم دارد